Bli medlemBli medlem
Tur og HavTur og Hav

Innhold
Mini Kick-Off Seilsportens dag

På vegne av arrangementskomiteen inviteres det med dette til MINI KICK OF Seilsportens dag 16 juni for å planlegge gjennomføring og gjøre oppgaver klare, slik at resten av planleggingen kan gå pr e-post/melding/telefon mellom de ansvarlige. Vi trenger masse hjelp og håper så mange som mulig både vil og kan møtet.

Møtedag: torsdag 7/6 kl 19.30-21.30.

Sted: seilkroa.

Formål med seilsportens dag:

• Promotere seiling og Kristiansunds seilforening med seilbåter av ulik størrelse på havna og ved Piren. Tidspunkt: Lørdag 16/6 kl 11-15.

Hvordan:

• Lage god stemning på Piren med lett servering (kaffe, brus, pølser, vafler etc?)
  • Legge til rette for at publikum kan se seilbåter på havna og komme om bord i seilbåter ved Piren
  • Stille ut noen joller på Piren slik at publikum kan se nærmere på seil, tau og utstyr (snipe, feva)

Hovedattraksjon:

• Det arrangeres to regattaer på havna. Først en baneregatta med joller, deretter en baneregatta med kjølbåter. Det seiles på fastmerker pluss en startbåt. Bane og antall runder settes etter gjeldende vindforhold. Premiering til beste båt og etter innsats.

Diverse forberedende informasjon:

Havnevesenet er positive til arrangementet. Vi får disponere Piren, ei flytebrygge og havnebassenget.

Trivselskomiteen v/Karen Jensen sørger for lett bevertning på Piren.

Steinar Kosmo sørger for startbåt og dommerteam.

KS-fanen og annet promoteringsmateriell for seilforeningen (for eksempel kart-tavlen som ble laget til Nordenfjeldske) bør stilles ut på Piren.

Agenda for møtet:

Fastsette gjennomføring og gjøre oppgaver klare, slik at resten av planleggingen kan gå pr e-post/melding/telefon mellom de ansvarlige.

Kjell H. Visnes

Styreformann Kristiansunds seilforening

SeilUT 2018
Styresammensetning pr. 13.03.2018
Styringsnotat KS
Se etter Vind

Siste nyheter

Velkommen til Atea KlubbVelkommen til Atea Klubb2016-03-08T23:00:00ZTakk for at din klubb velger Atea Klubb som leverandør av ny hjemmeside.
En enklere klubbhverdagEn enklere klubbhverdag2016-03-07T23:00:00ZAtea Klubbkontor inneholder styre- og prosjektrom og sørger for tilgang til dokumenter, epost, kalender og Office-pakken gjennom sikker lagring i skyen. Bedre samhandling, høyere trygghet og større fleksibilitet.
Publiseringsløsning for idrettsrådPubliseringsløsning for idrettsråd2016-03-06T23:00:00ZAtea Klubb har i samarbeid med Norges Idrettsforbund utviklet en publiseringsløsning for alle idrettsråd.

>>https://atea.klubb.nif.no/Sider/ProduktKlubbkontor.aspx>>

I fokus