Innhold
InterCity-seilas // Kretsmesterskap NOR rating

Hei alle seilforeninger i Møre og Romsdal!

Ålesunds Seilforening ønsker velkommen til kretsmesterskap for NOR Rating med innlagt InterCity-seilas helgen 9.-10. juni 2018.

Som vanlig blir det arrangert InterCity-seilas lørdagen den andre helgen i juni. I år går starten i Molde og det er målgang i Ålesund. Nytt av året er at InterCity inngår som en del av kretsmesterskapet for NOR Rating og vil benyttes som distanseseilas. KM fortsetter søndag 10. juni med baneseilaser på Valderhaugfjorden.

Påmelding er åpnet og finnes her. Kunngjøring er også klar og er publisert her. Merk at seilingsbestemmelser vil publiseres på samme side på aasf.no straks de er klare.

Etter seilingen lørdag blir det tradisjon tro seilermiddag på Seilerhytta på Gåsholmen. Ålesunds Seilforenings havneanlegg på Gåsholmen stilles til disposisjon for deltagerne under arrangementet, og havneleie er inkludert i startkontingenten.

Vi håper så mange som mulig fra alle foreninger i fylket stiller opp for å gjøre opp om premier, heder og ære!

Det vil være egen turklasse for de som ikke har målebrev men likevel ønsker å delta.

Håper dere kan hjelpe oss med å spre det glade budskap om både InterCity, KM og middagen på lørdag i foreningene deres!

Andreas S. Larsen

Leder av regattastyret

MR Cup i Molde - se invitasjon
Terminliste 2018 - Møre og Romsdal Seilkrets

>>https://atea.klubb.nif.no/Sider/ProduktKlubbkontor.aspx>>

I fokus

Alle nyheter

Velkommen til Atea KlubbVelkommen til Atea Klubb2016-03-08T23:00:00ZTakk for at din klubb velger Atea Klubb som leverandør av ny hjemmeside.
En enklere klubbhverdagEn enklere klubbhverdag2016-03-07T23:00:00ZAtea Klubbkontor inneholder styre- og prosjektrom og sørger for tilgang til dokumenter, epost, kalender og Office-pakken gjennom sikker lagring i skyen. Bedre samhandling, høyere trygghet og større fleksibilitet.
Publiseringsløsning for idrettsrådPubliseringsløsning for idrettsråd2016-03-06T23:00:00ZAtea Klubb har i samarbeid med Norges Idrettsforbund utviklet en publiseringsløsning for alle idrettsråd.